The Slime Diaries
Between adventures, Rimuru settles into a quiet life in his beautiful kingdom, Tempest. But a town full of monsters comes with plenty of mischief. As the year passes, Rimuru unites his people the best way he knows how—with Japanese seasonal celebrations!