For Real: The Story of Reality TV
Hosted and executive produced by Andy Cohen, this limited event series delves into the origins, evolution and worldwide cultural impact of reality television.
Celebs: Just Like Us!?
The Osbournes, the Kardashians, Kendra Wilkinson and Danny Bonaduce reveal the pros and cons of being pioneers in the celeb-reality genre; Andy ambushes Kim, Khloe, Kourtney and Kris on set for behind-the-scenes stories of their series.
Stars of "90 Day Fiance," "Catfish," "Rock of Love" and "Temptation Island" reveal what really happened when they searched for love on reality TV.
Andy Cohen looks at reality TV's fascination with the wealthy, plus how hit shows like "Jersey Shore" turned regular people into mega-stars.
Andy Cohen looks at how boundary-pushing TV not only shocks and disgusts, with shows like "Fear Factor," but also informs like "Botched;" they celebrate previously marginalized groups with shows such as "I am Jazz" and "RuPaul's Drag Race."