Hokkaido Gals Are Super Adorable!
Snowflakes aren’t the only things dropping in Hokkaido—so are jaws, thanks to the super adorable gals who are turning the icy north into a hotbed of fashion and fun. Brace yourself for a winter storm of laughs, love, and killer outfits!