How Do I Look?
A style-impaired guest gets a closet full of new clothes and a makeover. One wardrobe is handpicked by celebrity stylist Jeannie Mai, while two friends of the guest also get to choose new duds for their friend. The fashion victim then picks which clothing collection he or she likes best.
An abrasive young woman with tattoos and a punk-rock appearance learns how to look sexy, not trashy.
A woman who frequently wears oversize sweatshirts and jeans needs to learn to dress appropriately for her position as the owner of a music company.