Kimora: House of Fab
Pledge Allegiance to the Fab
Kimora Lee Simmons, president and creative director of JustFab, works to ensure the success of the online fashion company; the PR team plans a launch party for stylist Jessica Paster and her shoe line.
Kimora puts Lesley in charge of developing the company's new denim line; the design team works on the fall print ad; Johnny seeks a promotion.
Johnny has trouble concentrating on the video shoot due to a recent breakup; Kimora conducts a photo shoot with fashion bloggers Elle and Blair Fowler.