serie televisiva anime
Akari's friend Hinata is concerned about the new friend she's started living with and decides to go meet Sophie at her house.
Akari goes to school and forgets her lunchbox, so Sophie brings it back and meets Akari's friends Sakuya and Yuu.
As Akari is walking home one night, a winged person passes over her head; thinking it's Sophie, she chases after them, but it's a girl with golden hair in a ribbon.
Sakuya is the leader of the Occult Club at school, and wants to write an article about a vampire, so she begins interviewing Sophie.