The Dungeon of Black Company
Work sucks and Kinji was avoiding it beautifully by investing every penny. Good plan ’til he found himself in a new world…with DEBT! Now under the rule of an evil mining company, does he have what it takes to pull off the ultimate workaround on this gig?