One Week to Sell
Taylor Spellman and her team acquire a century-old house that's primed, prepped, and ready for market; she modernizes the home to give it a hip new look.
Taylor Spellman and her team are tackling a four-bedroom home from the 1980s; she adds visual interest to the dull rooms by creating custom pieces and using bold pops of color.
When a shabby bungalow needs a refresh, Taylor Spellman rethinks the entire layout with a plan to modernize the home with calming, nautical hues and sunny accents.
Taylor is in Mount Vernon, New York, to tackle one of her biggest projects yet; She must get creative to maximize every inch of this starter home.