Under Ninja
Within the shadows of Japan, a covert battle wages on. Ninjas exist in secret as National Intelligence of NINJA, or NIN. But a rival emerges: UNDER NINJA, known as UN. One such UN is Kuro, a high school loner. What will be his fate and who will prevail?