S1, E8: Officer Nolan and Officer Bishop respond to a silent alarm call at a local convenience store where two men are attempting to rob the place. Officer Nolan pursues one of the suspects on foot and is forced to make a split-second decision that will affect both of their lives. Meanwhile, Officer Bishop helps coordinate a drug bust that hits a little too close to home for Officer Bradford.