Black Travel Across America
Travel Consultant, Martinique Lewis, embarks on a journey to visit historically listed Green Book locations and modern black travel destinations. Martinique will learn of the fantastic black safe havens that boomed in a time of racial strife and how they influenced modern black business owners.