The Housewife & the Shah Shocker
Fans often question how Jen Shah, the breakout star of "The Real Housewives of Salt Lake City," funds her lavish lifestyle. Theories emerge after she’s charged with running a telemarketing scam that allegedly bilks the elderly out of their life savings.