Cinderella
With her father long gone from her life, high school student Hyun-su (Shin Se-kyung) lives with her mother, Yoon-hee (Do Ji-won), a plastic surgeon. One by one, Hyun-su's vain circle of friends undergo face-lifts, eye-lifts and other procedures performed by Yoon-hee. Afterward, they all begin seeing ghosts and experiencing the urge to mutilate themselves. When her friends start to die, Hyun-su must delve into her mother's past to uncover a deadly secret.