A Millionaire's First Love
A Millionaire's First Love is a 2006 South Korean romance film directed by Kim Tae-kyun, starring Hyun Bin and Lee Yeon-hee. The theme of the film is "Nothing is more important than the true love of your heart." It was released in South Korean cinemas on February 9, 2006, and recorded 639,596 admissions during its run.