Idol x Warrior Miracle Tunes!
Idol × Warrior Miracle Tunes! is a Japanese television series that aired from April 2, 2017, to March 25, 2018, on TV Tokyo. The show is the first installment of the Girls × Heroine Series conceived by Takara Tomy and OLM, Inc. with the assistance of Shogakukan and EXPG Studio, aimed towards a female demographic between ages 2 to 6. The general director of the series is Takashi Miike, supported by a staff full of newcomer screenwriters and directors.