Midnight Horror School is a Japanese computer-animated anime series created by Naomi Iwata, and produced by Milky Cartoon. The series began in October 2003 until March 2004, and aired on the satellite network Animax. The series also aired on Spacetoon Indonesia under the "Comedy Planet" block.