Fugitive Boys
Four typical young students were living decent lives. One day, their friends were beaten up by a gang from a delinquent high school across from their school, so they try to get back at them with a prank. However, the prank evolves into a terrible, major incident, setting the entire high school on fire! Having suddenly become suspects in a bombing incident, they choose to go on the run. And so begins the fugitive drama of these young people, who must now face the pursuit of detectives and teachers, retaliation by gangs, and guilt!