Legends of the Dark King: A Fist of the North Star Story
This is the story of the world before Fist of the North Star, and how one man took the future of a savage world into his deadly hands and reshaped its destiny. Not as a hero but as a conqueror. For in the mind of the man called Raoh, the only way to save Mankind is to grind it under his giant heel!