Soaring to Life: The Making of How to Train Your Dragon
Following visionary director Dean Deblois' journey from his original vision of the animated classic to his cinematic approach for the live-action adaptation, audiences will join the cast & crew in this special as they reveal the elaborate sets, cutting-edge technology, and passionate storytelling that helped to create the ultimate theatrical experience.