Back to NATURE - Japan's Beautiful World Natural Heritage
Precious Experiences
Irreplaceable nature still remains in many parts of Japan. We find the nature not as relics of the past, but on-going activities that inherit lives to the future. What we can do to fulfill our lives is to get back to nature again. Nature is always waiting for our return.
Since ancient times, Japanese have developed the way to coexist with nature as a part. The World Natural Heritages in Japan make our life connect with nature that not only preserve precious ecosystems, but also respect and make use of them. When you experience the nature of Japan, it awakens the connections within yourselves.