Dr. Coto's Clinic
From the modest surroundings of their remote island clinic, Dr. Coto and nurse Ayaka set sail to save a life and win the trust of the community.
Nurse Ayaka feels uneasy when an unexpected visitor arrives; official orders result in a hurried car maneuver with grave consequences.
Work stops for congressman Ashida when an incident during a speech places him in the hospital; the injured Hiroko risks losing a limb.