In the 2nd half of the event, idol stars continue on with archery, track and field, and ssireum. As the winners are announced, the idol stars show their gratitude towards the fans for supporting them. Idol stars also participate in a futsal match where the atmosphere is heated up and more intense than ever! Idol stars put in a lot of effort in all the games and show good sportsmanship until the very end. Tune in to find out who the winners are!