Yatterman
The 1970s smash-hit comedy anime has been remade. The show's heroes are robot-crazy Gan-chan and his girlfriend Ai-chan. Together the two form the heroic Yatterman and fight evil alongside their dice-shaped and a dog-shaped robots.