Jack and the Beanstalk: After Ever After
A fairytale sequel from David Walliams picking up where the familiar story of Jack and the Beanstalk ended, to find out what happened after "ever after". When Jack (Eddie Karanja) discovers the Giant (David Walliams) is not dead, but instead merely concussed and suffering memory loss, he feigns friends to avoid being eaten. But as Jack gets to know his oversized foe he discovers that giants and humans aren’t so dissimilar after all and promises to help the Giant to get home. However, Jack’s plans are derailed by the town’s infamous giant-killer The Woman With No Name (Sheridan Smith), the bean-peddling conman Dodgy Dave (Blake Harrison), and his own distrusting mother Pat (Jocelyn Jee Esien). Following on from Sky One’s Christmas smash hit 'Cinderella: After Ever After’, 'Jack & The Beanstalk: After Ever After’ is a family tale told in the style of Walliams’ best-selling children’s books, featuring Britain’s best acting talent and packed with laughs, heart and magic beans.