S1, E1: Maverick prosecutor Kuryu Kohei returns to the Josai Branch of the Tokyo Public Prosecutor's Office seven years later! A few faces at the office have changed, but Kuryu's philosophy remains the same. He won't prosecute unless it's confirmed beyond a doubt that the person committed the crime.