Yarn
Ren Takahashi (Masaki Suda) and Aoi Sonoda (Nana Komatsu), born in 1989, first meet at age 13 and fall deeply in love. After Aoi's sudden relocation to Sapporo, Ren tracks her down, discovering she has been assaulted by her mother's boyfriend. They escape together and share an intimate night before being separated by police. Years later, they reunite in Tokyo as adults with different life paths: Aoi plans to move to Singapore, while Ren aspires to become a successful cheese-maker. Despite their complicated history and divergent futures, their passionate connection remains unbroken. This is a 2020 Japanese movie directed by Takahisa Zeze.