My Wildest Fantasies
Ryota Yamasato (Taiga Nakano), a comedian, gets into a certain coffee shop to write a story. Then, minor accidents with shop assistants, TV people, managers, and handsome company employees take place there. Being frustrated by those things, Yamasato gets annoyed. He raises his glasses and opens his notebook, where he begins to write a story featuring real actresses. For Yamasato, being able to escape from reality is like a "dream time" where he can forget about things he hates. Ryota Yamasato's fantasy novel opens with famous actresses and idols as heroines!