Korea Coast Guard 2
Korea Coast Guard head out to Jeollanam-do Province, the paradise of ocean’s gift, seafood! Four celebrities become new maritime police and struggle to protect the safety of the sea with Korea maritime police. From handling minor complaints to saving a life in an urgent situation, they throw themselves to solve all the events that happen at sea. Let’s go and see that vivid scene together.