Street Dance Girls Fighter is a spin-off of South Korean dance survival program Street Woman Fighter that premiered on Mnet on November 30, 2021 and aired every Tuesday at 22:20 KST. Female dance crews composed of high school-aged girls compete to become the top teenage dance crew. The winning crew receives a ₩10,000,000 scholarship, an opportunity to serve as an advertising model for financial services for teens, and the Street Dance Girls Fighter Trophy.