Eyes of Dawn is a South Korean television series starring Chae Shi-ra, Park Sang-won and Choi Jae-sung. Directed by Kim Jong-hak and written by Song Ji-na based on the 10-volume novel of the same name by Kim Seong-jong, the story spans the years from the Japanese colonial period to World War II, Korea's liberation and the Korean War.