Judge Dee's Mystery
A brilliant investigator incurs the wrath of a shadowy foe when he travels to a border town to tackle crimes and misdeeds on behalf of Empress Wu Zetian.
An anguished Teng Kan turns himself in and says he killed his wife, but Di Renjie believes the case is far more complex than it appears.