Real Life Men and Women
Real Life Men and Women is a South Korea variety talk show program aired on MBN, with Shin Sung-woo, Yoon Jung-soo, Yang Se-hyung, Choi Jong-hoon, Han Eun-jung, Gong Hyun-joo, Sunny, Chungha as the main cast for season 1. Leeteuk, Seo Eunkwang and Jeon Do-yeon were added to season 2 to replace Shin Sung-woo, Choi Jong-hoon and Gong Hyun-joo.