Hormones
Thai secondary school students and their friends try to find their way through the ups and downs of adolescence.
When Tar's mother invites Win and Mhog to stay for some tom yum soup, he tells them he will buy them barbecue steak if they don't stay for dinner.
The students break into groups of five so they can study strange looking sea creatures, the Fanfin Seadevil and the Moray eel.