Arctic Friends: Short Collection 15
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 15 includes 4 amazing episodes: Barrel Jumping, The pursuit of the videogame, A rose for Jade, The assistant. Barrel jumping: Swifty, PB and Jade are hanging out at the frozen lake, but three bullies get their attention with a barrel jumping competition. Swifty decides to challenge them. The pursuit of the videogame: Swifty accidentally loses his favorite videogame inside a package ready to be delivered by Jason Goat. Desperate, the fox sets off on a daring chase. A rose for Jade: Swifty would like to give Jade a rose as a gift, but he can't get up the courage. Together with PB, he will try to find the perfect way to do it. The assistant: A hare kid wants to help Swifty and PB at work at any cost, but all he manages to do is make trouble, driving the two friends crazy.