Arctic Friends: Shorts Collection 39
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 39 includes 4 amazing episodes: Otto Der Fest, Hellza-ville-poppin', The flying sled, Here come the monsters Otto Der Fest: Swifty delivers a special package to Otto but doesn’t know that there is a Blueberry Festival waiting for him, one in which the guests include Björn-brüns, goats and Puffins with long blond pigtails. How will it go? Hellza-ville-poppin': Anuk's magic wand is broken by Swifty and starts casting spells all around Taigasville, whamming everyone within range. For the first time allies, Otto and Jade try to solve the situation. The flying sled: Wanting to help them, Jade invents a device that can make Swifty and PB's sled fly, but ever the bully, Otto does everything to keep the flying sled for himself. Here come the monsters: Otto and Swifty challenge one another to a pranking competition and end up creating a veritable army of monsters. The two some risks becoming victims of their own traps. How will they fare?