Arctic Friends: Shorts Collection 13
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 13 includes 4 amazing episodes: The Bear Essentials, A Cosmic Delivery, Goat in Love, Capture the Blueberries. The bear essentials: While having dinner at Swifty's, PB's stool breaks. Embarrassed, the bear decides to go on a diet and workout everyday, but the outcome will be hilarious. A cosmic delivery: It looks like a quiet night in Taigasville, but a mysterious meteorite flies over the Tundra. Swifty, his friends, Otto and the Puffins go in search of the meteorite. Who will get there first? Goat in love: The bold Amelia Goat falls for the shy PB, who does not feel the same way. Will the bear manage to get rid of his admirer? Capture the blueberries: Swifty e Jade find a bush full of blueberries and start to pick them, but the greedy Puffins come to steal the berries.