Arctic Friends: Shorts Collection 22
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 22 includes 4 amazing episodes: Goatbuster, Call of foxy, Close encounters of a weird kind, The spellbook. Goatbuster: An alien goat arrives at the ABDS, scaring Swifty and PB. Jade manages to send the intruder away, but in time of need he will be the one to save everyone. Call of foxy: Jade builds a tool that can double things. The Puffins steal it and bring it to Otto. Will Swifty be able to retrieve it? Close encounters of a weird kind: Returning from his delivery round, Swifty runs into some strange lights in the sky and tries everything he can to photograph the strange phenomenon. The spellbook: Otto steals a spell book from Anuk to have fun with magic and prank Swifty and PB, but the shaman really wants the stolen book back!