Puffins: Shorts Collection 42
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 42: Happy Birthday, Tac the fly, Split, The paper Boat. Happy birthday: It's the birthday of the She-Walrus, but being too busy with the cake, Otto has forgotten to buy her a gift. Tac the fly: All on his own at home, Tac amuses himself with miniaturization experiments, but things don't go quite as planned. Split: Otto invents a new diabolical machine capable of separating the good part from the bad part of things: lots of trouble in the pipeline! The paper boat: The Puffins challenge each other to a paper sailing boat contest, while Otto lazily soaks up sunshine nearby.