Puffins: Shorts Collection 9
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 9 includes 4 amazing episodes: The Traitor, An unwanted guest, Gassy Puffin, Let sleeping Otto lie. The traitor: Pie meets Pif, one of Otto's mean Puffins, but surprisingly there's a spark between the two birds! An unwanted guest: Paf shows up at the Clubhouse, asking for a place to stay. The Puffins let him in, but Paf soon shows his true colors. Gassy puffin: Tic eats some spoiled muffins that make him turbolently gassy. The other Puffins run away, in disgust, but are captured by Otto. Let sleeping Otto lie: During a hockey game, the Puffins make the puck land next to a sleeping Otto. How will they get it back?