Think Like A Man
For one reason or another, friends Dominic (Michael Ealy), Jeremy (Jerry Ferrara), Michael (Terrence J) and Zeke (Romany Malco) just can't seem to seal the deal with the women in their lives. When their lovely ladies buy a book by comic Steve Harvey and start to apply its advice to their relationships, this band of brothers gets all shook up. Learning that they have been betrayed by one of their own, Dominic and his friends conspire to use the book's teachings to turn the tables.