Black Sea
A suspenseful adventure thriller directed by Kevin MacDonald, centering on a rogue submarine captain who pulls together a misfit crew to go after a sunken treasure rumored to be lost in the depths of the Black Sea. As greed and desperation take control on board their claustrophobic vessel, the increasing uncertainty of the mission causes the men to turn on each other to fight for their own survival.