Change of Heart
S10, E21: Jackson is given the daunting task of delivering disappointing news to the doctors. Meanwhile, Derek's sister Amelia drops by for a surprise visit, Richard surprises Catherine in Boston and when Bailey gets frustrated by the slow pace of her research, she makes a risky decision.