Credit Where Credit Is Due
S3, E11: When Jimmy and Sabrina decide to buy a new car that will be safer for Hope, they discover that Jimmy has a rock-bottom credit score that dates back to when he was a child. Burt and Virginia confess that they had maxed out a credit card in Jimmy’s name, and plead with their bank representative Dennis (guest star Lloyd) to clear his debt, even if it means giving up their new DeLorean.