When well-meaning 23-year-old Jimmy Chance has a one-night stand with a wanted felon (guest star Bijou Phillips), he ends up being a dad to a bouncing baby girl. Inspired to do the right thing by his daughter, he has to convince his less-than-enthusiastic parents and great-grandmother (guest star Cloris Leachman) to help him raise her.
Dead Tooth
When Jimmy returns to work, he hires Sabrina’s cousin Shelley (guest star Kate Micucci) – a/k/a “Dead Tooth” – to babysit Hope. Meanwhile, Burt tries to get Virginia to quit smoking.
When Jimmy “teaches” Hope to crawl, the family must baby-proof the house and find new places to store their belongings. It’s soon revealed that Virginia is a hoarder and has been saving junk in the storage shed, which becomes Hope’s favorite new hiding place. This leads Virginia to realize that she may have to change her ways. Meanwhile, Jimmy makes frequent unnecessary trips to the grocery store to see Sabrina.
When Sabrina visits Jimmy at home for the first time, she comes across a photo album that makes Jimmy realize he doesn’t have any family photos that include Hope. Although past family photo shoots have been filled with chaos and stress, Jimmy decides to organize a family photo shoot.
When Sabrina’s boyfriend can’t make it to the deli guy’s Halloween party, Jimmy offers to put on his costume and go in his place. Virginia takes Maw Maw, who is dressed as a cat, trick-or-treating while Burt plots ways to play tricks on Jimmy.
When a box containing videos of Hope’s mother arrives from prison, Jimmy must decide whether or not to let Hope see them. Virginia explains that children need to be protected from the truth, leading Jimmy to question what exactly his parents have been keeping from him.