Fore!
S6, E5: At a charity golf tournament, Vince and Drama up the stakes with teammates Mark Wahlberg and Tom Brady. Having fielded an awkward situation with Sloan, Eric gets an unexpected job offer. After refusing to break the 'guy code,' Ari finds himself in the doghouse with Mrs. Ari...and Jeffrey Tambor.