Hogging All the Glory
S2, E19: When attention-seeking Sarah Louise (guest star Vivica A. Fox) announces her plans to run for another term as chairperson of the Natesville church group, Burt decides to run against her. To test Burt's ability to handle a community task, Sarah Louise assigns him pig-sitting duties for a blind church member. But when the guide pig accidentally becomes family dinner, Burt must find and train a replacement pig before Sarah Louise finds out and ruins his chances of being elected.