The One Where Estelle Dies
S10, E15: Ross tries to get Rachel rehired at Ralph Lauren. He succeeds, but after Rachel tells him how scared she is about moving to Paris, he's convinced she should go. Phoebe discovers that Joey's agent Estelle died and, since his life has been changing so much recently, doesn't want to tell him. Chandler and Monica visit the house next door to theirs and discover that Janice is bidding on it. To get Janice to withdraw her offer, Chandler comes on to her.