The One Where Everybody Finds Out
S5, E14: When the friends discover that Ugly Naked Guy is moving out of his apartment, Ross leaps at the opportunity to get his own place again. Phoebe finds out about Monica and Chandler's relationship, and tries to get them to reveal the truth by seducing Chandler.