The One with Chandler's Dad
S7, E22: Monica's Porsche shows up again, and becomes a conflict when Rachel finds out she is the only one who hasn't driven it. Meanwhile, Chandler and Monica go off to Vegas to find Chandler's dad and invite him (or her) to the wedding. Back at home, Joey proves his masculinity to Phoebe, while Ross and Rachel hit the freeway in the "bad boy".