The One With The Boobies
S1, E13: After Chandler accidentally sees Rachel wandering around topless after her shower, a chain reaction of nudity ensues when she tries to even the score by seeing his penis. Joey finds himself playing parent when he has to decide whether to hide his father's affair from his mom. And no one can stand Phoebe's new boyfriend, an irritating guy named Roger.